Καλωσορίσατε στο αερόστατό μου

Οι περιπέτειες της Καρλόττας

Προτού επιβιβαστείτε σε αυτό το αερόστατο, η Καρλόττα σας προτείνει να διαβάσετε το βιογραφικό της καθώς και πώς προέκυψε, για να απολαύσετε τις περιπέτειές της!

Δευτέρα

Επεισόδιο 5ο: Η άνους Καρλόττα δεν καταφέρνει ακόμη να εμπεδώσει το στόχο της χρονιάς και των καιρών

Νοέμβριος 2008

Αγαπητοί αναγνώστες,

Πρέπει επειγόντως να σας πληροφορήσω ότι μετά τη δημοσίευση του -προηγούμενου άρθρου μου, με το οποίο σας καλούσα να μεταφέρετε στο αερόστατό μου τις επαναστατικές σας μπροσούρες, δέχτηκα απανωτές απειλές από την άρτι συσταθείσα Πλατφόρμα των Αυτονομιστικών Οργανώσεων "Σύγκλητος GCE" και "Συντροφική Παρθενογέννηση"  ότι, εάν δε δηλώσω εγγράφως τα ονόματα όσων από εσάς μου διαβίβασαν τα κείμενά τους, θα έχω ανάλογο τέλος με αυτό του Ρήγα από το Βελεστίνο. Αντιλαμβανόμενη ότι οι πιο πάνω συνωμότες αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν τις μυστικές και φανερές υπηρεσίες της τρομερής Ζοζοφίνας εις βάρος όλων εσάς που ονειρεύεστε μια βόλτα με το αερόστατό μου, υποχρεώθηκα να κρύψω τις μπροσούρες σας, προκειμένου να διασωθούν από τους εμπνευστές της "νέας ιστορίας" οι πηγές των πραγματικών γεγονότων που συνέβησαν στη νήσο Κύπρο κατά το πρόσφατο "αμαρτωλό παρελθόν".

Επιχειρώντας λοιπόν να μεταφέρω το αερόστατό μου σε χώρο ασφαλή και απροσπέλαστο, βρέθηκα έξαφνα, προτού καλά-καλά το αντιληφθώ, στα "σύνορα" των αδελφών ουρανών της νήσου μας, όπου τα πάντα συγχέονταν μέσα σε μια ακαθόριστη περιρρέουσα ατμόσφαιρα. Καθώς προσπαθούσα να διακρίνω πού βρίσκομαι μέσα σ' αυτό το θολό εναέριο σκηνικό, δύο όργανα της τάξης με αγγελική περιβολή με σταμάτησαν και με υποχρέωσαν να σταθμεύσω στο πλησιέστερο ουρανόφραγμα. Ο πρώτος, σε άπταιστα κυπροελληνικά μού ζήτησε esi emena paradosi taftotita i diabatirio diko sou kyprou, ενώ ο δεύτερος ήθελε να ελέγξει την άδεια αεροπλοήγησης, αλλιώς με... προειδοποίησε ότι θα προχωρούσε σε κατάσχεση του αεροστάτου μου.

Αγαπητοί αναγνώστες,

Προκειμένου να διαφυλάξω τα ιστορικά μνημεία που αποδεικνύουν ότι κάποτε υπήρξατε σε αυτήν τη νήσο και ότι μπορείτε - παρά τα σιβυλλικά καμώματα κάποιων - να συμβιώσετε αρμονικά με τόσους και τόσους λαούς από όλα τα μέρη της υφηλίου, υποχρεώθηκα να υποσχεθώ στους φρουρούς της νέας τάξης πραγμάτων ότι θα μελετήσω ευλαβικά το κείμενο που μου δόθηκε με τίτλο "δημιουργία κουλτούρας ειρηνικής συνύπαρξης", μέχρι να εμπεδώσω τις παραδοχές και τις αποδοχές του, και ότι θα βρω τρόπους να εφαρμόσω τις πρόνοιές του με τυφλή προσήλωση στους στόχους και τους σκοπούς του, χωρίς να αμφισβητήσω τις προθέσεις του συντάκτη του. Μάλιστα, οι άγρυπνοι "φύλακες-άγγελοί μου" με διαβεβαίωσαν ρητά ότι κατά τη διάρκεια της μελέτης μου θα βρίσκονταν συνεχώς στο πλευρό μου, παρακολουθώντας στενά και καταγράφοντας σε μυστικούς φακέλους την πρόοδό μου, ώστε να μην κινδυνεύσω να χαθώ στους ουρανούς της ελεύθερης περιπλάνησής μου.

Παρ'όλη τη στενή πολιορκία που γίνεται στο αερόστατό μου και παρόλο το σιδηρούν παραπέτασμα που οι φύλακές μας, ως άλλοι ερυθροφρουροί, έχουν υψώσει ανάμεσα σε κείνους που ελεύθερα συλλογούνται και σε εκείνους που τυφλά χειροκροτούν, επιθυμώ να σας δηλώσω τα εξής:

Παραμένοντας άνους και αιθεροβάμων, υπόσχομαι ότι θα μελετήσω σχολαστικά το περιεχόμενο του εν λόγω κειμένου και ότι θα απαντήσω σε ένθετο χρόνο στους εμπνευστές του σύμφωνα με τις αρχές του δικαίου των ελεύθερων ουρανών.

Η άνους Καρλόττα
Αερόστατο, Νοέμβριος 2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου