Καλωσορίσατε στο αερόστατό μου

Οι περιπέτειες της Καρλόττας

Προτού επιβιβαστείτε σε αυτό το αερόστατο, η Καρλόττα σας προτείνει να διαβάσετε το βιογραφικό της καθώς και πώς προέκυψε, για να απολαύσετε τις περιπέτειές της!

Δευτέρα

Επεισόδιο 7ο: Η Άνους Καρλόττα επιστρέφει από το ΕΔΑΔ...

Φεβρουάριος 2011

 

Αγαπητοί αναγνώστες,


Μετά την προηγούμενη ενημέρωσή σας για τα τρομακτικά τεκταινόμενα στους ουράνιους αιθέρες της νήσου αυτής, όπου με δίωκαν οι αγγελοσύντροφοι με το module A level new history (γραμμένο στην αλλοδαπή και μεταφρασμένο στην κυπριακή διάλεκτο από ακαδημαϊκούς εγγεγνωσμένου κύρους), και αφού – όπως πιθανόν να θυμάστε - κατάφερα να διαφύγω από τα πέριξ ημών ουρανοφράγματα, οφείλω να σας ενημερώσω για το πώς κατέφυγα στην αλλοδαπή για να αναζητήσω άσυλο ως πολιτικός πρόσφυγας, καθώς και για τους περαιτέρω λόγους της εξαφάνισής μου.


Το αερόστατό μου, κυνηγημένο από τους ερυθροφρουρούς, συνεπικουρούμενους από τους ελαμίτες, κατόρθωσε να διαφύγει της προσοχής της Φρόντεξ, και να προσγειωθεί σε νεκρή ζώνη της γηραιάς ηπείρου. Εκεί, προτού προλάβω να συνειδητοποιήσω πού βρίσκομαι, εμφανίστηκαν μπροστά μου από το πουθενά εκπρόσωποι της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης «Κίνηση Στήριξης Ημεδαπών και Διωκόμενων Ευρωπαίων Πολιτών», οι οποίοι με υποχρέωσαν να παραδοθώ στους μυστικοσυμβούλους του Επιτρόπου «Διεμβολισμού των Εχθρών των Μητέρων Πατρίδων» Δρ. Φού-λερα, υποστηρίζοντας πως η αγάπη του προς τους Ελληνοκύπριους (και δη προς τους Ωραίους Έλληνες) θα εκδηλώνονταν με την άμετρη αρωγή του προς μία βιαίως διωγμένη από την πατρογονική της εστία κορασίδα.


Αντιλαμβανόμενη ότι οι προθέσεις τους δεν ήταν ειλικρινείς, αλλά ότι επιδίωκαν να με πείσουν δια της διπλωματικής οδού να χρησιμοποιηθεί το αερόστατό μου για τη διεξαγωγή απευθείας μεταφοράς και εμπορίας των νέων διδακτικών εγχειριδίων (που, παρεμπιπτόντως, εκτυπώνονται πυρετωδώς στην αλλοδαπή με στόχο τον άμεσο «εκδημοκρατισμό» και «εξανθρωπισμό» του δημόσιου σχολείου της νήσου Κύπρου), κατάφερα και πάλι να το σκάσω και να κρυφτώ σε διπλανό γραφείο της ΕΕ. Προς μεγάλη μου έκπληξη και ικανοποίηση, άκουσα κάποιους (προφανώς τους παροικούντες στο γραφείο) να ομιλούν απταίστως την Ελληνική, εξ ου και υπέθεσα ότι βρισκόμουν στο Γραφείο της Επιτρόπου για θέματα Παιδείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία – ως γνωστόν – είναι συμπατριώτης μας, παρά τις περί του αντιθέτου φήμες και συκοφαντίες.


Κι εδώ οφείλω, αγαπητοί αναγνώστες, να σας ομολογήσω ότι – όντας άνους νομοταγής πολίτης – ακουλούθησα απερίσκεπτα τις προτροπές των πεφωτισμένων συμβούλων της Επιτρόπου. Και αλί μου (παρά τις προειδοποιήσεις των αντιεξουσιαστικών κύκλων της Αλσατίας και των περιχώρων των Βρυξελλών, να μην προσφύγω σε ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα προς αναζήτηση δικαιοσύνης), προσέφυγα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, για να μου επιτραπεί η άνευ όρων και φρουρών επιστροφή στην πατρογονική μου εστία, από όπου είχα διωχθεί βιαίως και αδίκως από τους ερυθροφρουρούς, τους αγγελοσυντρόφους, τους ερογλίτες, τους ελαμίτες και άπαντες τους παροικούντες εντός της Πύλης του Κίμωνα, με οδηγίες του σκαιώδους δόκτορος της ιστορίας και παντών επιστημών. Η ακρόασή μου ορίστηκε πάραυτα. Άνευ συνδρομής δικηγόρων και με μοναδικό όπλο το δίκαιο του αιτήματός μου, ζήτησα όπως η επιστροφή μου πραγματοποιηθεί με το αερόστατό μου, και όπως μου επιτραπεί να το προσγειώσω στην αυλή του αρχαιότερου Γυμνασίου της Κύπρου. Ωιμέ! Το δικαστήριο απεφάνθη ότι «υπάρχει δεδικασμένο μετά την προσφυγή του Αρχιεπισκόπου Κύπρου και Νέας Ιουστινιανής» και μου συνέστησε, εφόσον όλη η περιοχή ανήκει στο ΕΦΚΑΦ, να ζητήσω άδεια από το Μουφτί της Αλεξανδρέτας, για να προσγειωθώ είτε στα πέριξ της Κερύνειας, είτε στα πέριξ της εν Λευκωσία Αρχιεπισκοπής.


Όπως αντιλαμβάνεστε, η απόφαση του Δικαστηρίου με άφησε ενεή. Αποφάσισα λοιπόν, ως ελεύθερη και άνους, να ακολουθήσω την πορεία των ελεύθερων ουρανών και να προσγειώσω το αερόστατό μου στο χώρο της αρεσκείας μου, χωρίς να λάβω υπόψη τις απειλές και τις επιδιαιτησίες των διάφορων καλοθελητών. Όπερ και εγένετο.
Οποία έκπληξη όμως! Μόλις το αερόστατό μου πλησίασε την κορυφή του ιστορικού κτιρίου, αντελήφθην (βλέποντας από ψηλά) μίαν ομήγηρην, αποτελούμενην από τον προεξάρχοντα πασών των επιστημών και την κουστωδία του, να φέρει σκαπάνες και αξίνες. Μη γνωρίζοντας η έρημη ότι σκοπός τους ήταν η έναρξη των εργασιών για κτιριακή αναβάθμιση του παλαιού αυτού κτιρίου και φοβούμενη για την ακεραιότητα εμού και του αεροστάτου μου, χρησιμοποίησα τον εφεδρικό κύλινδρο (που είχα στο μεταξύ προμηθευτεί από τη ΔΕΦΑ), για να ανεβάσω το αερόστατό μου σε ασφαλές ύψος στους ουρανούς, όπου και παραμένω παρακολουθώντας τις εξελίξεις.


Αγαπητοί αναγνώστες,

Επειδή βρίσκομαι σε μεγάλο δίλημμα κατά πόσον θα κατευθύνω το αερόστατό μου προς την ΑΟΣ Κύπρου – Ισραήλ ή προς την ΑΟΣ Κύπρου – Αιγύπτου, προσμετρώντας τους κινδύνους εκατέρωθεν, αναμένω τα ηλεκτρονικά σας μηνύματα, προτού αποφασίσω εάν τελικά θα διακινδυνεύσω την προσγείωσή μου στη νήσο Κύπρο ή εάν θα φύγω προς άγνωστη κατεύθυνση για νέες περιπέτειες. 

Η άνους Καρλόττα
Αερόστατο, Φεβρουάριος 2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου