Καλωσορίσατε στο αερόστατό μου

Οι περιπέτειες της Καρλόττας

Προτού επιβιβαστείτε σε αυτό το αερόστατο, η Καρλόττα σας προτείνει να διαβάσετε το βιογραφικό της καθώς και πώς προέκυψε, για να απολαύσετε τις περιπέτειές της!

Δευτέρα

Επεισόδιο 6ο: Η άνους Καρλόττα, μετά την πρόσφατη περιπέτειά της στα ουρανοφράγματα της νήσου Κύπρου, ετοιμάζεται για διακοπές με το αερόστατό της...

Ιούνιος 2009


Αγαπητοί αναγνώστες,

Όπως σας είχα πληροφορήσει στο προηγούμενο τεύχος της εφημερίδας αυτής, η περιπλάνησή μου στους ουράνιους αιθέρες της νήσου Κύπρου μού επιφύλαξε σοβαρές περιπέτειες και ταλαιπωρίες. Όπως πιθανόν να θυμάστε, μετά την υποχρεωτική στάθμευση του αεροστάτου μου στο ουρανόφραγμα made in USA for the Cypriots, οι φρουροί της νέας τάξης πραγμάτων με έθεσαν υπό αυστηρή επιτήρηση, με οδηγίες να μελετήσω ευλαβικά και να εφαρμόσω πιστά το κείμενο της «koultouras eirinikis siniparksis», εάν δεν ήθελα να καταγραφεί στο μυστικό μου φάκελο ότι είμαι επικίνδυνο στοιχείο αναρχικο-συντηρητικο-εθνικιστικο-αντιδραστικοτέτοιο.

Επειδή αυτά που ακολούθησαν, αγαπητοί συνάδελφοι, είναι τόσο τρομακτικά που μοιάζουν με σενάριο ταινίας επιστημονικής φαντασίας, σας παραπέμπω στα πρακτικά των συσκέψεων του «δόκτορος της ιστορίας και πασών επιστημών» με διάφορα υψηλόβαθμα στελέχη της Πύλης του Κίμωνα στην παρουσία των ΠΑνταχόθεν ΣΥνδέσμων Δημίων και Υπηρετών, για να διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι τις οδηγίες που πήραν από το δόκτορα οι τοποτηρητές των στόχων καθώς και οι φύλακες των εμπνευστών του A level new history.

Η περιπέτειά μου έχει ως εξής: Αφού οι επίγειοι φρουροί μου με παρέδωσαν στους αγγελοσυντρόφους των ουρανών με τις οδηγίες να με παρακολουθούν άγρυπνα και να καταγράφουν την πρόοδό μου, οδηγήθηκα στα βόρεια μέρη της νήσου μας, όπου και μου παραδόθηκε κείμενο θεατρικής μορφής με αυστηρές εντολές να βοηθήσω ένα διάσημο εξ Ελλάδος σκηνοθέτη, άρτι προαχθέντα εις φανατικό Επιτηρητή, να το ανεβάσει μαζί με τους αγγέλους της περιοχής. Επειδή όμως στο κείμενο προβλεπόταν σκηνικό με αγνώστου βάθους λιμνοθάλασσα, αντέδρασα, φοβούμενη πως τα μικρά αγγελάκια (που έπρεπε απαραιτήτως να παίζουν τους ρόλους τους εν μέσω της λιμνοθαλάσσης), θα αδυνατούσαν να κολυμπήσουν με όλα αυτά τα φτερά στην πλάτη τους μέχρι την απέναντι ακτή.

Οι φρουροί μου με συνόδευσαν τότε στο ουρανόφραγμα της πρωτεύουσας, όπου διεξάγονταν επιμορφωτικά σεμινάρια χορηγούμενα από τη SPONU, κατά τη διάρκεια των οποίων έπρεπε: πρώτον να αναπτύξω την κριτική μου σκέψη κατά γράμμα όπως με μάθαιναν οι δάσκαλοί μου, δεύτερον να ξεχάσω όσες αλήθειες ήξερα και τρίτον να επευφημώ τα όσα ένας περίεργος τύπος με περίεργη προφορά επαναλάμβανε διαβάζοντας μέσα από τη «Βίβλο των νέων αναλυτικών προγραμμάτων», γραμμένη στην αλλοδαπή και μεταφρασμένη στην κυπριακή διάλεκτο.

Απελπισμένη από όσα διαπίστωσα ότι γίνονταν εις βάρος κάποιων από τα μέλη της κοινότητας των «εγκλείστων», και ανησυχώντας για τη γενίκευση της κατάστασης και στα 113 εκπαιδευτικά ουρανοφράγματα, αποπειράθηκα να επικοινωνήσω με την Οργάνωση Επίλεκτων Λειτουργών της Μονάδας Εθνικής Κύπρου, για να τους ζητήσω να «σώσουν» τα μέλη τους από τα επιστημονικά σενάρια των όσων ο δόκτωρ με τους μαγίστρους του μαγείρευαν. Δυστυχώς, οι επικεφαλής της Οργάνωσης ήταν πολύ απασχολημένοι αυτή την περίοδο και αδυνατούσαν να ασχοληθούν με ένα τόσο ασήμαντο κατά την άποψή τους θέμα.

Γι’ αυτό αγαπητοί συνάδελφοι, αποφάσισα να αποδράσω το συντομότερο δυνατόν από τους ουρανούς της νήσου αυτής του τρόμου και της παραφροσύνης και να αναζητήσω βοήθεια από αλλού. Όντας άνους - και ακόμη πιο άνους από τους φρουρούς μου - κατάφερα να εντοπίσω το αερόστατό μου, κρυμμένο πίσω από ένα μακρινό μαύρο σύννεφο, την ώρα που οι φρουροί του γλεντούσαν για την πρόσφατη νίκη της ομάδας τους στο ευρωβόλεϊ, καμαρώνοντας τους δημοφιλέστερους ευρωαθλητές της νήσου μας.

Επιστρέφοντας στο γνώριμο χώρο των δικών σας αιθέρων, αντίκρυσα ένα ενθουσιώδες πλήθος να μελετά με πάθος τους ταξιδιωτικούς οδηγούς της αλλοδαπής, ονειρευόμενο να ξεφύγει για λίγο από όσα η φετινή χρονιά του επιφύλαξε και από όσα η επόμενη χρονιά του επιφυλάσσει.

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Γνωρίζοντας ότι αρκετοί από σας αφυπηρετείτε σύντομα στα 60 σας, όντας γεροί και ορεξάτοι για διακοπές αλλά με πενιχρές συντάξεις, αποφάσισα να σας προτείνω διακοπές με το αερόστατό μου, εάν και εφόσον επιθυμείτε να αποδράσετε από τους φρουρούς και τους δόκτορες της νέας τάξης πραγμάτων. Όσο για τον προορισμό, αυτός θα παραμείνει άγνωστος. Το αερόστατο της Καρλόττας υπόσχεται ότι θα ακολουθήσει όπως πάντα την κατεύθυνση των ελεύθερων ουρανών... 

Η άνους Καρλόττα
Αερόστατο, Ιούνιος 2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου